dinsdag 22 januari 2008

recht!



De één knutselt al iets anders dan de ander. Waar "recht" voor mij meestal nogal relatief is, is dat voor anderen minder het geval. Na veel zagen (eerst figuurlijk, dan letterlijk), vijzen, vernissen, schuren, opnieuw vernissen en schilderen, werd de scheidingswand opgericht en op maat aangepast.
Het was een hele klus, maar het resultaat mag er zeker zijn!
En hoewel deze foto bewijst dat de constructie in heel wat opzichten volstrekt recht is, is ook dàt relatief. Want wat is dat, een rechte constructie, als de context, nl. vloer, muren, plafonds, deuren volstrekt scheef, gebogen, krom etc is?

Ach ja, who cares?
Het is mooi gemaakt en afgewerkt, precies zoals dedees het al maanden in haar kopke had ;-)

3 opmerkingen:

Sabine zei

sjiek! ;-)
kemdusooknenblog

Booteeful zei

OOOOOOOOHHHH!! Maar Sabine toch.. elke dag is Valentijn maar elke gelegenheid, commercieel of niet, is ook een goed excuus om eens iets speciaals te doen, of dat vind ik toch!! ;-) Dus LAAAAAAAANNGGG LEEEEVE ST VALENTIJN EN DE ROZEN EN DE PARFUM DIE IK HEB GEKREGEN EN VOORAL DE CROISSANT AU CHOCOLAT!! :-)) Oh ja, en ook lang leven mijn mislukte Valentijns cake! ;-))

Booteeful zei

Oeeii... wat ben ik weer verstrooit bezig.. dit berichtje moet op de blog van Sabine zijn niet op deze blog! :-P Maar vele groetjes nu ik er toch ben, hopelijk hangt alles nu mooi recht (of juist niet!) bij jullie! ;-))